הכל על הדברה ירוקה

ידידותי לסביבה

עד לשנים האחרונות הדברה משמעה היה שימוש בחומרים כימיים מזיקים אשר אמנם מדבירים את המזיק, אך גם גורמים לנזק לסביבה- מזהמים את האדמה, המים, ומסבים נזקים לבעלי חיים ובני אדם. היום הדברה ירוקה נכנסה חזק לשימוש ומתגלים עוד ועוד חומרים המבצעים את ההדברה מבלי להזיק לסביבה וגם בחלק מהפעמים מבלי לפגוע בבעל החיים אותו מנסים להרחיק.

אילו מזיקים ניתן להרחיק באמצעות הדברה ירוקה?

בעזרת הדברה ירוקה ניתן להרחיק היום את כל סוגי המזיקים. כל מזיק מקבל בדיוק את החומר אשר גורם לו להתרחק מאותה סביבה לרוב בגלל ארומה אשר דוחה אותו ספציפית אך אינה גורמת לסבל לבני אדם או בעלי חיים אחרים. כך ניתן להדביר תיקנים, נמלים, טרמיטים, ואף יונים, מכרסמים או עטלפים.

מהם היתרונות בהדברה ירוקה

המודעות לצורך לשמור על הסביבה על מנת שיהיה לנו כוכב לגור עליו היא רבה. ידוע כי כל חומר כימי מזיק מחלחל לאדמה, מזהם אותה, את מקורות המים, את האוויר, את המזון שאנו אוכלים וגורם לנזקים לנו. בהדברה ירוקה יש שימוש בחומרים טבעיים אשר מהווים את חומרי הלחימה של צמחים מסויימים בבעלי החיים המאיימים לאכול אותם וחומרים טבעיים נוספים. כיוון שהדברה ירוקה עושה שימוש בחומרים שלא מזיקים לנו והם גם חסרי ריח פינוי דירה או כיסוי הרהיטים אינם הכרחיים, בודאי שלא ליום שלם.
ריקו המדביר הדברה ירוקה בבאר שבע והדרום

 באילו חומרים נעשה שימוש בהדברה ירוקה?

הדברה ירוקה נשלף הנשק האישי עבור כל מזיק ומזיק. להדברת נמלים ישנו שימוש בג'ל המכיל פרומונים- הורמונים נקביים המביאים למשיכת הנמלים לאזור בו פוזר הג'ל- לרוב נקודות בעייתיות כמו שולי השיש במטבח או  ארונות המטבח. הג'ל מכיל חומר המרעיל את הנמלים אך רק אותן. חומרים נוספים להדברה הן תמצית מפרח החרצית או מן ההדרים אשר מהווה אמצעי לחימה של צמחים אלה במזיקים המאיימים לאכול אותם.

כל כמה זמן יש לבצע הדברה?

הדברה כזו אמורה להחזיק לפחות לשנה. בחרו חברות הדברה אשר נותנות אחריות לשנה כך שאם לאחר מספר חודשים המזיק חזר הן יבצעו את ההדברה ללא תשלום נוסף