כל התשובות על החלפת מנעולים !

מנעולן

אתה נמצא בבאר שבע אתה חוזר לחניון שבו נמצא האוטו שלך ומגלה שפרצו לך לרכב ולקחו לך תיק שהיה שבו היו מסמכים כמו תעודת זהות ורישיון וגם את מפתח הכניסה לבית שלך.
אין ספק שזה לא נעים להגיע לרכב שלך ולגלות שהחלון שלך שבור אבל בלי קשר עכשיו אתה גם מודאג לגבי הבית שלך כי הרי בתעודת הזהות שלך רשומה כתובת המגורים שלך ואתה חושש שמי שפרץ לך לרכב ליד העבודה עכשיו גם ינסה להיכנס אליך הביתה. אתה שואל את עצמך האם כדי להחליף מנעולים בבית כדי להיות שקט. – התקשר מייד לקליק מנעולן בבאר שבע

להחליף מנעול או לא, זאת השאלה

אתה תוהה מה לעשות, הרי אין הרבה סיכויים שהבחור שגנב לך את האוטו ייקח את הסיכון וגם יבוא אליך הביתה אך אתה לא באמת שקט לגבי זה ואתה שוקל החלפת מנעול. הסיכוי שפורץ הרכבים יגיע אליך הוא נמוך מאוד אך הוא קיים ולכן זאת באמת שאלה של מה אתה מרגיש לגבי העניין. אם לא תוכל לישון בשקט בבית או שתשקול להתחיל לישון עם אקדח גלוק מתחת לכרית אז אולי עדיף שתזמין פורץ מוסמך שייבצע החלפת מנעול.

פורץ שמחליף מנעולים באישור משטרת ישראל

חזרת לאוטו שלך וגילית שהחלון שלך שבור ובלי קשר לקחו לך תיק עם מסמכים והמפתחות לבית שלך ועכשיו החלטת ללכת לישון בבית שלך בראש שקט ולהחליף מנעול בדלת הכניסה. עכשיו אתה חושש שהאיש שתזמין אליך לא יהיה רציני מספיק או במקרה הגרוע יותר הוא יהיה עבריין. זה הגיוני שבזמנים כמו עכשיו אחרי שחדרו לך לחלל הפרטי אתה לא תסמוך על אף- אחד ולכן יש לוודא שמדובר במנעולן לגיטימי. הדרך לעשות את זה היא פשוטה מאוד, כל מה שאתה צריך לעשות זה לוודא מראש שמחליף המנעולים שמגיע אליך מחזיק בתעודת פורץ מוסמך ושיש לו תעודת יושר ממשטרת ישראל ואין סיבה להתבייש לבקש את זה, איש מקצוע אמין ומקצועי יבין את מצוקתך ולא ינסה לבטל את הבקשה שלך וחוץ מזה שהחלטת להזמין מחליף מנעולים כדי להיות שקט ולא כדי לדאוג שהוא יפתח את הדלת שלך ביום למחרת.

דוגמא לתכסיס ישן שכדאי להזהר ממנו :

מחליף מנעולים שמגיע עד אליך תוך חצי שעה

אם כבר אז כבר, הרי כבר החלטת להזמין מנעולן בבאר שבע ועכשיו אין סיבה שתחכה כל הלילה עד שיגיע אליך אחד כזה. למרות השעה כבר מאוחרת תדע שיש אין ספור אנשים שיבואו להחליף מנעול בדירה שלך תוך פחות מחצי שעה. תחום המנעולנים מנוהל על- ידי התפיסה שמתי שמזמינים אותם זה עשוי להיות מקרה חירום ולכן הם מתחייבים על זמן של פחות מחצי שעה עד לבית הלקוח. מדובר בסטנדרט מקובל בתחום ובמשהו שאין להתפשר עליו, אם מישהו לא מוכן להגיע במסגרת הזמן הזאת עדיף שתזמינו מישהו אחר להחלפת המנעול.

להחליף מנעול ישן בצילינדר ישן 

סיבה נוספת לכך שצריך להיזהר מאנשים שמחליפים מנעולים אך אינם באמת מקצוענים של ממש היא שפורץ שלא עבר את הכשרה של שנתיים(הזמן שלוקח לעשות קורס פורצי מנעולים) הוא שהם עלולים לנסות לחסוך עליך כסף ולהחליף את הצילינדר של הדלת שלך בצילינדר ישן או לא תקני בישראל. מה שעלול לגרום לשחיקה מהירה(מה שכמובן יביא לצורך בהחלפת מנעול פעם נוספת בעתיד הקרוב) ובלי קשר אם מדובר בצילינדר לא תקני יש סיכוי שלא תוכלו לשכפל את המפתח במקרה הצורך ולכן כדי מאוד לוודא שמדובר באיש מקצוע רציני.

המחיר להחלפת המנעול בדירה שלך

 אתה בטוח שלא רק שתצטרך ללכת למוסך לתקן את הנזק שנעשה לחלון ברכב שלך בנוסף תצטרך לשלם סכום גבוהה של כסף כדי להחליף את המנעול בבית שלך אך למעשה מדובר בעבודה לא כל כך מסובכת המחיר בשביל החלפת מנעולים לא אמור לעלות על 400 שקלים.

לא כדי לנסות להחליף מנעול לבד 

לא כדי לנסות להחליף את המנעול בעצמך מכוון שתצטרך לבזבז המון זמן ואנרגיה ולבסוף לא בתוך שתצליח להתקין את המנעול כמו שתצטרך ותידרש להזמין איש מקצוע בכל מקרה, אתה רוצה לסיים עם הסיוט הזה כמה שיותר מהר ולהזמין פורץ מנעולים בבאר שבע שיחליף את הצילינדר בצורה טובה ותקינה ושלא יעלה לך יותר מדי זמן וכסף.