מה לעשות עם רטיבות ונזילות בבית ?

כמה פעמים קרה לכם שהייתה נזילת מים פנימית או מקור של רטיבות וטחב בביתכם ומשום מה לא ידעתם מה המקור שלה, כאן בעצם נכנסים לתמונה צוות מומחים אשר מבצע בדיקת איתור נזילות, הצוות שמבצע את בדיקת איתור נזילות כזאת הוא צוות שמאיי מקרקעין ומהנדסי בניין, צוות שעבר הכשרה מיוחדת בתחום איתור הנזילות.

מציאת ליקויים בעת איתור נזילות

תמיד חשוב לבצע בדיקת איתור נזילות, הליקויים הנבדקים בעת ביצוע בדיקת נזילות הם:

איתור נזילות בשירותים, איתור נזילות באמבטיה – חשוב שרצפת המקלחת תהיה בנויה בצורה כזו שכל המים לאחר מקלחת ירדו לחור כי במהלך הזמן זה יוצר סימן, איתור נזילות בדודי חשמל / שמש, איתור נזילות בצנרות – אם יש רעש מהצנרת, זה מעיד על ליקויי, איתור נזילות במטבח, איתור נזילות ברצפות, בתקרות ובקירות – גילוי על ידי טחב, ריחות לא נעימים ואיתור נזילות במערכת האינסטלציה בשל הרכבה לא נכונה. כל אלו ועוד יוצרים ליקויים ולכן חייבים לגלות אותם מבעוד מועד כי הם עלולים לגרום לבעיות גדולות יותר בעתיד וגם להרס מבנה הבתים בשל אי איתור נזילות בשלד הבניין.

איתור נזילה

ביצוע איתור נזילה במקומות נסתרים

המקומות בהם ניתן לבצע איתור נזילה הם: במערכות איטום שונות, בתקרות, בחניונים תת קרקעיים, בגגות, במרפסות, חדרים, קירות חיצוניים ופנימיים, בדרך כלל הבעיות נגרמות בצנרות ישנות, מים או ניקוז, ובזכות ביצוע איתור נזילה אפשר לגלות מהו המקור, האם הוא בשל מערכת איטום לא טובה, או שהוא מגיע מצנרת המים או מצנרת הניקוז. על ידי איתור נזילה אפשר לגלות מקורות לחות פנימית אשר גורמים לרטיבות וטחב, בעצם נוצר עיבוי שנגרם על ידי כניסת אוויר אשר מתקרר ומתחיל לפלוט אדי מים הגורמים להתעבות הקיר ולהגדלת הרטיבות, על ידי הרטיבות נוצרים תנאים מעולים להיווצרות פטריות, טחב ועובש בקיר.

איתור נזילה בדרך זו קבילה משפטית, כלומר, תוצאות הדוח הן חד משמעיות ובאם יש צורך לשימוש בבית משפט היא מתקבלת כראיה.

לסיכומו של עניין, איתור נזילה יכול לפתור הרבה בעיות והתרחבותן ולהגן על חיי אדם.

קצת על רטיבות בתקרה

רטיבות בתקרה היא נושא רגיש לכולנו שכן ברוב המקרים הרטיבות תופסת אותנו לא מוכנים ומופתעים. בכדי למנוע את היווצרותה של רטיבות בתקרה כדאי לבצע פעולות שונות הקשורות לביצוע תהליך בדק בית. בדק בית הינו תהליך המתבצע על ידי חברה מקצועית אשר בודקת את ביתכם במגוון רחב של תחומים כגון:יציבות מפני רעידות אדמה, פיקוח על הבניה ובמקרה שלנו גם בנושא איטום גגות ורטיבות בתקרה. תהליך בדק בית אומנם עולה כסף אך באמצעותו אנו יכולים למנוע נזקים שעלולים להתרחש ותיקונם יעלה כסף רב ואף יותר מתהליך בדק הבית.

רטיבות בתקרה- טיפול באמצעות חברה מקצועית:

כאשר אנו נתקלים בתופעת רטיבות בתקרה כדאי לפתור אותה באמצעות קריאה לחברה מקצועית. חברה מקצועית תטפל בבעיית הרטיבות הנקודתית וכן תבצע פעולות מסוימות אשר ימנעו את הרטיבות הבאה אשר עלולה להתרחש. כמובן שניתן לבצע איטום גגות וקירות באופן פרטי אך טיב העבודה והתוצאה תהיה כמובן פחות טובה מאותה עבודה אשר הייתה יכולה להתבצע באמצעות חברה מקצועית. טיפול בתופעת רטיבות בתקרה על ידי חברה מקצועית אומנם עולה כסף אך נותן לכם ראש שקט לגבי תופעות כאלו בעתיד

כיצד נבחר את החברה עמה נרצה לעבוד?

כאשר אנו מעוניינים לתקן רטיבות בקיר ,לשמחתנו או לצערנו ,נופתע לגלות כי יש חברות רבות המציעות שירות זה. הדבר מציב בפנינו דילמה קשה- איזו חברה כדאי לבחור מבין כלל החברות המציעות את השירות? כל חברה מנסה לייחצן את עצמה בצורה הטובה ביותר דבר הגורם לנו לבלבול גדול יותר ואי וודאות. פעולה שיכולה לצמצם את אי הוודאות היא ביצוע סקר שוק מעמיק בין כלל החברות המציעות את השירות. באמצעות סקר שוק נוכל לקבל המלצות על החברות המובילות בתחום וכן לדעת מה הם המחירים הסטנדרטיים עבור טיפול בתופעת רטיבות בתקרה.

סקר שוק יעלה בפנינו כי החברה בה כדאי לבצע טיפול בתופעת רטיבות בתקרה היא חברה בעלת ניסיון רב אשר מציעה ללקוחותיה שירות מצוין עם מיטב המומחים בתחום תיקון רטיבויות בקירות.

מעוניינים לבצע תיקון רטיבות בתקרה? רוצים לעבוד עם חברה מקצועית ואמינה בתחום? שימו לב שהחברה מציעה שירות תיקון רטיבות בתקרה במחירים לא יקרים דבר המאפשר לכם לקבל שירות איכותי ומקצועי תוך עמידה בתקציב.

התקשרו עוד היום לסטופליק איתור נזילות וקבלו הצעה ללא התחייבות