ניסור בטון ושימושיו

ניסור בטון

ביצוע פירוק של אלמנטים עשויים בטון וסלעים בעלת רמת קושי גבוה
שיטת הניסור מאפשרת לבצע פירוק אלמנטים עשויים בטון באופן מבוקר יעיל ומהיר במקומות בהם לא ניתן לבצע ניסור ונמנעים מביצוע חציבה.

עולם השיפוצים השתכלל מאוד וכיום ישנו ביקוש רב להוספת או הסרת חלקים מבניין או מבנה אשר מתבצעים באמצעות ניסור בטון. בעבר עבודות הבטון התבצעו באמצעות פטישים והובילו לתוצאה לא מקצועית שאינה ניתנת לשליטה. כיום, עבודות הבטון כגון: קידוח בטון,ניסור בטון וניסור בטון מתבצעות ע"י מכשור מתקדם שמבטיח תוצאות מדוייקות ללא פגמים. הוצאת רכיבים שנמצאים בתוך הבטון נקראת ניסור בטון ובעזרת השיטה של ניסור בטון ניתן להוציא את הרכיבים בצורה מדוייקת ובטוחה. העבודה כוללת החזרת המצב לקדמותו ללא הרכיבים שהוצאו. ניתן לבצע עבודות קידוח ו ניסור גם בבניינים גדולים וחזקים במיוחד אך חשוב שהעבודה תתבצע על ידי עובדים מיומנים שלא יפגעו במבנה או חלילה יסכנו את עצמם

דוגמא נהדרת בוידאו הבא :

מטרת ניסור הבטון

כאמור פעולת ניסור בטון מטרתה להוציא רכיבים שנמצאים בתוך הבטון. הפעולה חייבת להתבצע ע"י עובדים מיומנים ביותר כדי להימנע מטעויות שיכולות לגרום לבטון להתפוצץ או להסדק ללא יכולת תיקון והחזרת המצב לקדמותו. ההבדל בין ניסור בטון וניסור בטון מתבטא בעצמת הכוח של המכשיר ובפיקוח על החומרים המופרשים במהלך העבודה. בשיטת ניסור בטון השליטה טובה יותר. משתמשים ניסור בטון לפירוק מגדלים, עמודים, מבנים, גשרים ועוד.

ניסור בטון – דברים שחשוב לדעת

באמצעות ניסור הבטון מוציאים רכיבים לא מיושרים או תקועים ממבני הבטון ויש להבטיח שזה יעשה במומחיות. העבודה חייבת להתבצע במקצועיות רבה כדי שלא ייגרם נזק ללא תקנה שעלול לסכן את השוהים במבנה. הסכנה היא לא רק לעובדים המבצעים את העבודה אלא לבעלים של המבנה והדיירים או האנשים הנמצאים בו לאחר עבודת הניסור.

כיצד לבחור חברה שתבצע את עבודת ניסור הבטון?

זה לא עניין של מה בכך לבחור חברה שתבצע עבודת ניסור בטון בצורה מקצועית בטיחותית ואיכותית. חובה לבדוק שברשות החברה נמצא מיכשור מתקדם ביותר העומד בדרישות התקנים, בנוסף לכך עובדי החברה חייבים להיות מוסמכים ומומחים בתחום זה כדי שעבודת ניסור הבטון תיעשה על הצד הטוב ביותר. ניתן להיוועץ עם לקוחות קיימים של החברה על מנת לבדוק את שביעות רצונם. רוב החברות ישמחו לספק מידע על לקוחותיהם המרוצים.

ניסור בטון הינה השיטה היעילה ביותר הקיימת בתחום הבנין לביצוע שינויים באלמנטים עשויים בטון מזויין, בשיטת הניסור בבטון ישנו חסכון ניכר בתיקונים מסביב לפתח, זמן העבודה, בטיחות הביצוע ועוד…

כמו כן חשוב שלחברה שבחרתם יש צוות ניסור בטון בכל זמן נתון לביצוע כל סוג והיקף עבודה נדרש בביצוע מקצועי ותחרותי.
שיטת הניסור בבטון מעניקה לך פתרון מושלם לביצוע שינויים באלמנטים עשויים בטון מזוין ללא מגבלת עובי בטון.
דוגמאות לשימוש בניסור בטון:

  • ניסור דלת
  • ניסור חלון
  • פריצה לחלל
  • פירוק תקרות ויצירת פתח בתקרה
  • ניסור חומות ומעקות עשויים בטון מזוין
  • פירוק מבוקר של פרגולות דקורטיביות עשויות בטון מזוין
  • ניסור רצפות בטון ויצירת תעלות ברצפת בטון
  • ניסור עמוד /קורה בטון
  • פירוק כלונסאות.