על פריצת מנעולים ופורץ מנעולים

פורץ מנעולים

על פי רוב פורץ מנעולים לא מתעסק רק בפריצת מנעולים אלא גם במכירתם. הוא מתעסק גם בהתקנות של אמצעי נעילה מסוגים שונים. אם כבר קרה שננעלנו והזמנו פורץ לביתנו בשביל פריצת מנעול , כדאי להתייעץ עמו לגבי אמצעי ההגנה והנעילה של הבית שלנו.

חשוב לבחור במי שפורץ את הדלת שלנו לפי בקשתנו כשאנו תקועים מחוץ לבית, הוא כמו המשיח בשבילנו.מתי אנו נזקקים לפריצת מנעולים?מתי נקרא למנעולן פורץ דלתות לעזרתנו?יש מספר מקרים שבהם מזעיקים את פורץ המנעולים וכל פורץ מכיר אותם ומתורגל בהם.

אבדן מפתחות – אם איבדנו את צרור המפתחות או שהתיק שהיה בו הצרור נגנב או אבד, ואין לנו מפתח נוסף הביתה ואף אחד אחר לא נמצא בבית, זה מתסכל אפילו מתסכל מאוד. אנו נאלצים להיעזר בשירותי פריצת מנעולים במקרה הזה. אנו זקוקים לפורץ מיומן אשר יפרוץ את דלתנו ויאפשר לנו להיכנס לבית שלנו.

מנעול מקולקל – אם התקלקל לנו המנעול, או שהוא ניזוק מניסיון לפרוץ לבית שלנו, נוצר מצב שבו אנחנו לא יכולים להיכנס הביתה עם המפתח שלנו כי המנגנון של המנעול התעוות והמפתח לא נכנס אליו, או שנכנס אבל לא מצליח להפעיל את המנגנון, כך שהדלת תיפתח. הפורץ יפתח לנו את הדלת, וגם יציע לנו באותה הזדמנות להחליף את המנעול המקולקל במנעול חדש.היענו להצעה הזאת, הן משום שזו בעיה שצריכה להיפתר מהר ככל האפשר,והן בגלל שהמנעולן כבר נמצא אצלכם במקום. הוא לא יגבה מכם דמי ביקור.

טריקת דלת– יש הרבה דלתות כניסה שאי אפשר לפתוח אותן מבחוץ אלא בעזרת מפתח. אם דלת כזו נטרקת ואנחנו מחוץ לבית, נשאר לנו רק להזמין פורץ מנעולים שיפתח לנו את הדלת. אם יש לכם דלת מהסוג הזה כדאי שתפקידו תמיד מפתח רזרבי אצל שכן ואולי אפילו אצל שניים.

פריצת מנעול רכב – קורה שאנשים משאירים את המפתח בתוך האוטו, האוטו ננעל והמפתח בתוכו. זה מצב מאוד מתסכל ואין מנוס מהזמנה של פורץ מנעולים שיפתח לנו את הדלת של המכונית. פריצת מנעול הרכב היא הכרחית במקרה כזה. פתיחת כספת ביתית – החזקת כספת ביתית בבית מאוד פופולרית כיום אך לא תמיד הכספות הן מאיכות טובה כל כך. פורץ מנעולים מיומן יוכל לפתוח כספת ביתית שהמנגנון שלה התקלקל, או שבעליה שכחו את קוד הפתיחה שלה.אנו נזדקק לשירותי פריצת מנעולים של פורץ איכותי כזה.

דוגמא לאחד מהכלים החשובים שיהיו לפורץ מנעולים :

איך כדאי לבחור מנעולן מקצועי ואיכותי?

כמו תמיד המלצה ממכרים וחברים היא הטובה ביותר. אם אין לנו המלצה כזו הכי טוב לחפש באמצעי הפרסום השונים כגון דפי זהב או לחפש בגוגל.שימו לב לאזורי השירות של המנעולן- אנשים שמזמינים מנעולן מצפים ממנו שיגיע מהר,ולפיכך כדאי לבחור פורץ מנעולים מהאזור הקרוב לביתכם, ואפילו להעדיף פורץ שיגיע רכוב על כלי רכב דו גלגלי וכך לא ייתקע בפקקי התנועה.

רישיון פורץ משטרתי ודאו שהפורץ מחזיק ברישיון פורץ משטרתי, גם בשביל ביטחונכם האישי וגם כי תעודה רשמית כזו מעידה על מקצועיות בתחום.חשוב מאוד שבידיכם תהיה תעודה מזהה כלשהיא רצוי תעודת זהות שבה רשומה כתובתכם, כך תוכלו להוכיח שזהו ביתכם ויש לכם את מלוא הזכות לפרוץ אליו!רישיון מנעולן מורשה הינו חשוב ביותר. מי שנותן תעודה זו הינה משטרת ישראל, ורק מנעולנים מורשים רשאים לפרוץ מנעולים לפי החוק. בישראל יש הרבה חאפרים שאין להם רישיון ממשטרת ישראל ועדיין עובדים בתחום ללא כל חשש. אנשים אלה עוברים על החוק בכך שהם עובדים בתחום.הזמינו רק מנעולן מורשה לפריצת מנעולים ולהתקנה של אמצעי אבטחה ונעילה לבית. זה חשוב מאוד, כך תוכלו לישון בשקט ולדעת שמי שפרץ לכם את הדלת הוא אדם מורשה ושומר חוק ולא חאפר במקרה הטוב או עבריין במקרה הרע. כבר בשיחת הטלפון שאלו את הפורץ אם הוא מורשה, ובקשו ממנו תעודת מנעולן מורשה מטעם משטרת ישראל, כאשר הוא מגיע לביתכם או דירתכם.בישראל יש למרבה הצער גנבים מתוחכמים ביותר, ויש הרבה מקרים של אנשים שהעמידו פנים שהם מנעולנים, והם קיבלו ללא כל מאבק את המפתחות לבית לקוחותיהם המסכנים.

מתי נדרש תיקון דלתות?

תיקון דלתות נדרש עבור כל דלת שנשבר, התקלקלה, אינה נסגרת או ננעלת וכדומה. לעיתים דלת מתקלקלת או נשברת בשל בלאי של הדלת או נזקי מזג אוויר ושימוש רב, ולעיתים הדבר קורה לצערנו, בשל פריצה או חדירה דרך הדלת שלא כדין. בכל מקרה, כאשר מדובר בדלת ראשית, לא ניתן לדחות את הצורך בתיקונה ויש להזמין מנעולן מקצועי לצורך תיקון הדלת בהקדם האפשרי. כאשר מדובר בדלתות פנים או דלתות חשובות פחות, אפשר להמתין מעט עם התיקון, אבל גם כאן, לא כדאי להתמהמה. ככל שתמהרו לתקן את הדלת, כן השימוש בה יקל עליכם ויסב פחות נזקים לדלת עצמה.

היכן מבצעים תיקון של דלתות?

תיקון דלתות יש לבצע אצל מנעולן מקצועי, בעיקר אם מדובר גם בתיקון המנעול של הדלת. לעיתים יש צורך בשירותי תיקון מנעולים עבור הדלת וכאן רק מנעולן מקצועי ומורשה באישור משטרת ישראל, יוכל לבצע את התיקון הנדרש ולהתאים מנעול חדש לדלת. בכל מקרה של נזק לדלת, מנעולן יבצע תיקון ואף יעניק לכם אחריות על עבודתו. לכן, אם אינכם רוצים ליפול בפח, חשוב לוודא כי המנעולן שהזמנתם הוא אכן אדם אמין וישר בעל אישור משטרת ישראל.

אפשר שוב לפתוח ולסגור לאחר תיקון הדלת, אתם אמורים לשוב ולהשתמש בה ללא כל קושי. לפעמים, כשמבצעים תיקון דלתות, מעוניינים גם להחליף את המנעול (גם אם הוא תקין), על מנת להבטיח מיגון מירבי לבית. במקרים כאלה, חשוב לבדוק גם את פעילותו של המנעול ולוודא שהוא אכן מתאים לדלת שלכם ושהוא עושה עבודתו נאמנה.
מאמר זה באדיבות ריקו המנעולן – ricolocksmith.co.il בקרו באתרינו