אך ורק אינסטלטור מקצועי מוסמך !

אינסטלטור מוסמך

אינסטלטור – מקצוע מוכר וידוע. כשאנחנו לא מצליחים לפתור לבד בעיות אינסטלציה, אנחנו ממהרים להשיג אינסטלטור. ברוב המקרים, מהחיפזון איננו בודקים בעצם עד כמה מקצועי אותו אינסטלטור, וחשוב מכך – האם הוא מוסמך לעבוד במקצוע שרברבות תברואתית ?

מתברר שאנשים רבים מציגים עצמם אינסטלטורים לכל דבר, כשהאמת רחוקה מכך. אינסטלטור בבאר שבע חייב בתעודת הסמכה כמו כל בעל מקצוע אחר. אם הבית שלכם חשוב לכם – אל תיקחו סיכונים מיותרים. אינסטלטור זה מקצוע, וככזה צריך ללמוד אותו, להתמחות בו מספר שנים ולקבל הסמכה רשמית, אנחנו מעסיקים צוות אינסטלטורים מקצועיים, אינסטלטורים מוסמכים ע"י משרד העבודה בלבד ! וכל אינסטלטור הוא מקצועי מוסמך ! שמעבר להיותו איכותי, מיומן, אדיב ואמין – לכל אינסטלטור תעודת הסמכה כדת וכדין.מי הוא אינסטלטור ? איך בוחרים אינסטלטורים ?

ולמי שבא לקרוא קצת באנגלית ראיון עם אינסטלטור מוסמך !

מי הוא באמת אינסטלטור ? איך בוחרים אינסטלטורים מקצועיים ? כידוע, אינסטלטור הוא אדם שלמד את המקצוע במסגרת משרד העבודה, במסגרת הקורס "שרברבות תברואתית" זה הקורס הכי נחשב למי שחושב באמת להיות אינסטלטור מקצועי מוסמך באחד הימים, אינסטלטורים רבים בארץ אין ככל הסמכה, או כל הכשרה מקצועית, והם עובדים ללא מפרע, לרוב גורמים נזק יותר מתועלת, אז איך בוחרים אינסטלטורים מקצועיים ? איך נדע באמת אם האינסטלטור הוא מקצועי ? לכל אינסטלטור מקצועי יש תעודה! אז כך, ראשית, אינסטלטורים מקצועיים באמת עוברים תהליך ארוך ומיגע של מספר שנים רק בכדי שאפשר לקרוא להם "אינסטלטור" זה מתחיל בקורס "שרברבות תברואתית" שלב א', לימודים, עיוני ומעשי 10 חודשים כל יום משעה 08:00 ועד השעה 16:00 חמישה ימים בשבוע במשך עשרה חודשים, בסוף שלב א' (סוג 1) יוצאים לעבוד אצל קבלן אינסטלציה שעובד כל יום באינסטלציה בלבד ! במשך חודש, ואחר כך אתה ניגש למיבחן עיוני ראשון בתקווה לעבור את שלב א', אם עבר ? מקבל תעודת מקצוע בלבד! עדיין ללא הסמכה מלאה ! אך ראשי לעסוק באינסטלציה, מאין חצי אינסטלטור, בכדי להיות אינסטלטור מקצועי מוסמך ? אתה ממשיך לעבוד במקצוע במשך שלוש שנים, ואז ניגש למיבחן נוסף, מבחן מסכם, ומעבר שלב ! אם עברת ? רק אז תקבל תעודת "גמר" במקצוע "שרברבות תברואתית" ורק אז אתה יכול לקרוא לעצמך אינסטלטור, כן חברים, בסוף התהליך יש לך את כל הנדרש !

כמה אינסטלטורים בישראל אתם מכירים שיש להם את ההסמכה המלאה ? אין הרבה אינסטלטורים כאלה בארץ ! לכן, מומלץ מאוד, לא להזמין אינסטלטור כך סתם, יש לבדוק טוב טוב, לקבל המלצות מחברים, משפחה, על אינסטלטורים מקצועיים בלבד ! הרי מי הוא באמת, באמת, אינסטלטור ? אינסטלטור בדרום הוא אדם שכל עיסוקו הוא אינסטלציה בלבד! ולא שיפוצניק שעוסק בכל מיני מקצועות, "אינסטלטור" "חשמלאי" "איש גבס" "צבעי" פשוט עושה הכל ! זה לא אינסטלטור עם כל הכבוד! זה שיפוצניק ! מומלץ להזמין בעל מקצוע שעוסק בדבר אחד בלבד ! במקצוע שלו, גם אם הוא "מאלף אריות אסייתים" חחח , אם זה אינסטלטור אז רק אינסטלציה, ולא לאפשר לבעל המקצוע לעסוק בדברים אחרים שלא במסגרת המקצוע שלו, כי כך גם תראה העבודה שלו בסוף !